مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-18سياسي

شهادت بهترین هدیه الهی به بندگان خاص خود است


فرمانده انتظامی استان در دیدار با جمعی از خانواده شهدای ناجا در مریوان با بیان اینکه باید جایگاه ارزشمند شهدا را حفظ کنیم، گفت: شهادت بهترین هدیه الهی به بندگان خاص خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، سردار علی آزاد در دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدای ناجا شهرستان مریوان اظهار داشت: شهدا با نثار خون پاک خود در مسیر دفاع از آرمان ها و اهداف مقدس نظام اسلامی، امنیت و استقلال کشور را تضمین کردند.

وی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری های این عزیزان افزود: شهادت بزرگترین هدیه خدا به بندگان خاص خود بوده و ما باید در همه حال قدردان ایثارگری های شهدا باشیم و به خانواده های آنان احترام گذاشته و جایگاه ارزشمند آنها را حفظ کنیم.

سردار آزادی افزود: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام، مرهون جانفشانی عزیزانی است که تمام توان و هستی خود در راه خدا و دین گذاشتند و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنها وظیفه آحاد جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه شهدا شیفتگان دنیای ابدی بودند؛ اظهار داشت: خون پاک شهدا ضامن امنیت، عظمت، صلابت، عزت و استقلال ایران اسلامی و اقتدار جهانی آن است.

فرنانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی در صدد ضربه زدن به ملت بزرگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت بهترین هدیه الهی به بندگان خاص خود است

شهادت بهترین هدیه الهی به بندگان خاص خود است