مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-18اقتصادي

لزوم حرکت صنعت چاپ قم از روند سنتی به سمت بسته بندی محصولات


رییس اتحادیه چاپخانه داران استان قم با بیان اینکه نگاه مسئولان به صنعت چاپ باید تغییر کند، گفت: چاپ قم نیز از روند سنتی باید به سمت بسته بندی محصولات حرکت کند.

- ، مجتبی محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه صنعت چاپ استان قم با شاخص 1500 ورق ماشین و مصرف سالیانه 150 هزار تن کاغذ رتبه دوم صنعت چاپ کشور را دارا است، گفت: به نسبت تعداد جمعیت نیز رتبه اول را داریم و صنعت چاپ قم به عنوان یک برند و مزیت اقتصادی برای استان تلقی می شود.

رییس اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته استان قم با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولین استان به مزیت اقتصادی چاپ توجه بیشتری داشته باشند، افزود: در صنعت چاپ استان بیش از 5 هزار میلیارد تومان سرمایه ثابت داریم و همین حدود نیز سرمایه در گردش داریم که به نظر می رسد نگاه به این صنعت باید توسط افراد و مسئولان تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح شهرک چاپ که هم اکنون در حال ساخت و ساز است و متأسفانه روند ساخت آن طولانی شده است سرمایه گذاری در صنعت چاپ استان بین 8 تا 10 هزار میلیارد تومان خواهد شد، ادامه داد: با آغاز به کار این شهرک صنعتی میزان اشتغال در استان قم و صنف چاپ از 4 هزار نفر به 5 تا 8 هزار نفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت صنعت چاپ قم از روند سنتی به سمت بسته بندی محصولات

لزوم حرکت صنعت چاپ قم از روند سنتی به سمت بسته بندی محصولات