مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-18اقتصادي

اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است


اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز (28 اردیبهشت ماه) در دیدار با اعضای ستاد ائتلاف شهرستان خرم دره با اشاره به جایگاه روحانیت در نظام حاکمیتی اسلام و دخالت افراد غیرروحانی در فعالیت های تخصصی دینی، گفت: دشمن برای ضربه زدن به مبانی اسلامی، در صدد است اسلام منهای روحانیت را ترویج دهد اما همان گونه که امام راحل فرمودند اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است.

وی با تاکید بر اینکه مفسر نمایان نهضت آزادی، نقش زیادی در زمینه زمینه ترویج اسلام بدون روحانیت دارند، اضافه کرد: یکی از عادات غلطی که بین مردم مرسوم شده، امام جماعت شدن هر شخصی غیر از روحانیت است که این همان خواسته دشمن است که کاری خطرناک به خصوص برای انقلاب است.

امام جمعه خرم دره، تدبیر و مدیریت را دو رکن اساسی در حکومت دینی شمرد و افزود: اگر مبانی نظری حل شود، اعتقادات هم درست می شود که نتیجه آن انتخاب فرد اصلح است.

وی در ادامه، افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی را از مصادیق مهم بی تدبیری و سوءمدیریت دانست و تاکید کرد: ابتدا که افزایش قیمت این دو محصول کلید خورد، آن را مربوط به افزایش قیمت ارز می دانستند ولی اکنون که قیمت ارز سیر نزولی پیش گرفته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است

اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است