مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-18اقتصادي

صدور مجوز ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از صدور مجوز ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد جایگزین بیمارستان فرسوده این شهرستان خبر داد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و احداث پروژه بیمارستان 128 تختخوابی خبر داد و اظهار کرد: طرح احداث این بیمارستان، جایگزین بیمارستان فرسوده امیرالمؤمنین(ع)، به تصویب سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

وی با تاکید به اینکه احداث پروژه بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) از سال های گذشته مطرح بود عنوان کرد: این پروژه به دلیل نبود مجوز گروه ماده 23 از گرفتن ردیف و دادن اعتبار مشکل داشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: قبل از تنظیم بودجه سال1400 این موضوع توسط نماینده پر تلاش استان پیگیری شد و با تعاملاتی که در استان و تهران بود، خوشبختانه این مجوز صادر شد و در ردیف بودجه امسال قرار گرفت.

وی به اختصاص اعتباری برای احداث این پروژه اشاره کرد و گفت: با برگزاری نشستی با مسوولانی استانی 5 میلیارد تومان دیگر به عملیاتی کردن این امر اختصاص داده شد که درمجموع با 10 میلیارد تومان اعتبار اولیه این امر شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) در اسدآباد

صدور مجوز ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) در اسدآباد