مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-18حوادث

پیگیری ورود موتورآمبولانس به همدان/ جذب 75 نیروی جدید اورژانسی


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی همدان گفت: به دنبال دریافت دو موتورلانس برای همدان و دو دستگاه برای نهاوند و ملایر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حبیب معصومی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود 62 پایگاه اورژانس 115 در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی همدان خبر داد و اظهار کرد:  این مرکز با 500 نیرو و 100 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک اتوبوس اتاق عمل، یک بیمارستان سیار 30 تخته و یک بالگرد هوایی در حال ارائه خدمت است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا به خاطر بیماری کرونا از بیمارستان سیار 30 تخته استان استفاده می شوند گفت: هر سال 60 هزار ماموریت توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی همدان انجام شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی همدان با بیان اینکه سال گذشته 400 هزار تماس با شماره های 115 گرفته شده است افزود: مدیریت جابه جایی تمام بیماران در بین بیمارستان ها  توسط واحد mcmc مرکز انجام می شود که سال گذشته 5 هزار مورد هماهنگی انجام دادند.

وی با اشاره به راه اندازی 40 پد فرود بالگرد در نقاط مختلف استان از سال 93 تاکنون که از این حیث استان همدان در کشور پیشتاز است گفت: روز گذشته یک ماموریت قطع عضو داشتیم که بالگرد مرکز از مناطق اطراف تویسرکان بیمار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ورود موتورآمبولانس به همدان/ جذب 75 نیروی جدید اورژانسی

پیگیری ورود موتورآمبولانس به همدان/ جذب 75 نیروی جدید اورژانسی