مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-18بين الملل

اتهام فرمانده سابق ناتو در عراق به فساد جنسی


فرمانده سابق ناتو در عراق به سوء رفتار جنسی متهم شد و به همین دلیل مجبور شد از مسوولیت نظامی خود در ارتش کانادا کناره گیری کند.

- فرمانده سابق ناتو در عراق به سوء رفتار جنسی متهم شد و به همین دلیل مجبور شد از مسوولیت نظامی خود در ارتش کانادا کناره گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، وزارت دفاع کانادا اعلام کرد، ژنرال کانادایی دنی فورتین، فرمانده سابق ناتو در عراق در سال 2018 از مسوولیت نظامی خود کناره گیری کرد و اکنون در انتظار نتایج تحقیقات نظامی است که با وی انجام شده است.

وزارت دفاع کانادا جزییات بیشتری ارائه نکرد اما رسانه های کانادا اعلام کردند، تحقیقات شامل رفتارهایی می شود که ممکن است در اندازه نقض های جنسی باشد.

روزنامه گلوبال اند میل به نقل از منبعی نوشت، تحقیقات نظامی به ادعاها درباره سوء رفتار جنسی درباره حوادثی مربوط می شود که قبل از ژنرال شدن در سال 2015 رخ داد.

این منبع گفت، زنی که علیه فورتین شکایت کرده، درخواست کرده اطلاعات محرمانه بماند و منتشر نشود.

دولت کانادا هنوز درباره این مساله اظهار نظر نکرده است اما اگر صحت این مساله تایید شود ارتش و دولت کانادا دچار مشکل خواهند شد.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا ژنرال فورتین را نوامبر 2015 را تعیین کرد تا هماهنگی های لجستیک درخصوص واکسیناسیون کرونا را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام فرمانده سابق ناتو در عراق به فساد جنسی

اتهام فرمانده سابق ناتو در عراق به فساد جنسی