مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18سياسي

تدوین سند «تحول آموزش در راه آهن» با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی


سند تحول آموزش در راه آهن با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی در حال تدوین است و در آن سند، توجه به حل مسئله و کاربردی کردن آموزش و پژوهش مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن و وزیر راه و شهرسازی، در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد.

در این مراسم سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن اظهار داشت: با حمایت های مقام معظم رهبری، ریل گذاری خوبی را در توسعه صنعت ریلی شاهد هستیم و پیشرفت های علمی و تکنولوژیک ریلی طبق سند چشم انداز با همت بلند دانشجویان و اساتید کشور به نقطه مطلوبی رسیده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: با تکیه بر توان متخصصان و تولید کنندگان داخلی می توانیم در توسعه کمی و کیفی ریلی کشور گام های مهمی برداریم.

وی بیان کرد: دانشکده راه آهن با تقاضای راه آهن ایجاد شده و تاکنون فارغ التحصیلان زیادی را تربیت کرده و دارای ظرفیت های علمی بالایی است.

رسولی ادامه داد: ارتباط صنعت با دانشگاه می تواند گره ها و مسایل ما را بگشاید، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و در کنار آن فعالیت های مرکز جهادی پیشرفت و کارگروه های آن که اساتید دانشکده راه آهن در آن حضور دارند، محلی برای تلاقی نخبگی، صنعت و کارشناسان برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند «تحول آموزش در راه آهن» با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی

تدوین سند «تحول آموزش در راه آهن» با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی