مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18ورزشي

برای مقابله با اعتقادات مخالف فرهنگ ایرانی اسلامی برنامه تدوین شود


استاندار فارس با بیان اینکه یکی از زمینه سازهای آسیب ها افزایش سن ازدواج، افزایش انتظارات در بدو تشکیل زندگی، تغییر نحوه گزینش های تشکیل خانواده و ترویج اعتقادات غیرقابل قبول از نظر فرهنگ ایرانی و اسلامی، - ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه یکی از زمینه سازهای آسیب ها افزایش سن ازدواج، افزایش انتظارات در بدو تشکیل زندگی، تغییر نحوه گزینش های تشکیل خانواده و ترویج اعتقادات غیرقابل قبول از نظر فرهنگ ایرانی و اسلامی، گفت: برای همه اینها برنامه های مقابله ای تهیه و تدوین شود.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 28 اردیبهشت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه آینده کشور از آن جوانان است، گفت: بالا رفتن میانگین سنی جامعه و کاهش جمعیت جوانان در دهه آینده این امیدواری را دچار خدشه می کند.

او افزود: وظیفه همگانی است که مسیر رشد و بالندگی جوانان را فراهم و بستر را هموار کنیم تا این رشد سرعت بیشتری پیدا کند تا در آینده جوانان نقش اجتماعی در زمینه خدمات دهی به جامعه را به دست بگیرند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: اگر به این وفاق برسیم که آینده کشور باید به دست جوانان باشد طبیعتا این مهم الزاماتی دارد که یکی از این الزامات آموزش اعم از تخصصی و عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با اعتقادات مخالف فرهنگ ایرانی اسلامی برنامه تدوین شود

برای مقابله با اعتقادات مخالف فرهنگ ایرانی اسلامی برنامه تدوین شود