مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-18اقتصادي

حضور فعال جیرینگ در مهمترین رویداد نوآوری کشور،اینوتکس 2021


اینوتکس رویدادی نوآورمحور است که هدف آن دور هم جمع کردن عناصر و بازیگران مختلف زیست بوم فناوری برای افزایش همکاری و هم افزایی است و شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ بعنوان اولین بازیگر خدمات کیف پول همراه به منظور ارتباط هدفمند با دیگر بازیگران .

- به منظور حفظ سلامت هموطنان عزیز در شرایط کنونی پاندمی کرونا ،  شرکت جیرینگ تصمیم گرفت به صورت مجازی در نمایشگاه INOTEX شرکت کند  و از این طریق به معرفی خدمات نوآورانه و سرویس های خود و همچنین ارتباط سازنده با بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و گسترش تعاملات با سایر اعضای این اکوسیستم خواهد پرداخت.

جیرینگ  با هدف ارائه محصولات و خدمات خود در چهار واحد مرکز فین تک جیرینگ، مرکز کیف پول خرد جیرینگ، جشنواره بین المللی فین تک ریتیل  و همچنین  واحد سرمایه گذاری به عموم بازدیدکنندگان و به منظور ارائه محصولات و خدمات زیرساخت پرداختی خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

نمایشگاه INOTEX تلاش می کند که علاوه بر معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آن ها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال جیرینگ در مهمترین رویداد نوآوری کشور،اینوتکس 2021

حضور فعال جیرینگ در مهمترین رویداد نوآوری کشور،اینوتکس 2021