مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-18بين الملل

مراکشی ها لغو عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند


صدها مراکشی برای همبستگی با نوار غزه و قدس اشغالی تجمع کرده و خواهان لغو توافق عادی سازی میان کشورشان با رژیم صهیونیستی شدند.

- صدها مراکشی برای همبستگی با نوار غزه و قدس اشغالی تجمع کرده و خواهان لغو توافق عادی سازی میان کشورشان با رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، شرکت کنندگان در این تجمع که در شهر قنیطره در شمال این کشور برگزار شد، از مردم غزه حمایت کرده و حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه، هتک حرمت مسجدالاقصی، توسعه شهرک سازی در کرانه باختری و تلاش برای تصاحب منازل فلسطینی ها را محکوم کردند.

ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش هم اعلام کرد، کشورش با تمامی اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی برای تغییر ماهیت قدس به شدت مخالف است .

وی گفت، مراکش بارها تاکید کرده که چنین اقداماتی فرصت های صلح را تضعیف می کند و تنها راه حل برقراری صلح پایدار، راهکار تشکیل دو کشوری در مرزهای 1967 با پایتختی قدس شرقی برای کشور فلسطین است.

بوریطه گفت، مراکش در نشست عربی پیرامون فلسطین شرکت کرد و با گروه های ذی نفوذ در جامعه بین الملل برای توقف حملات و بازگشت به مذاکرات در حال رایزنی است.

وی افزود، به دستور پادشاه مراکش کمک های مختلف به فلسطین ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکشی ها لغو عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند

مراکشی ها لغو عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند