مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-18حوادث

اورژانس همدان به 100 نیرو نیاز دارد


رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: در حال حاضر نیاز به 100 پرسنل آقا داریم و اگر نتوانیم این افراد را جذب کنیم برای احداث پایگاه های اورژانس جدید به مشکل می خوریم.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: در حال حاضر نیاز به 100 پرسنل آقا داریم و اگر نتوانیم این افراد را جذب کنیم برای احداث پایگاه های اورژانس جدید به مشکل می خوریم.

دکتر حبیب معصومی سه شنبه 28 اردیبهشت ماه جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان دارای 500 نیروی انسانی، 62 پایگاه شهری و جاده ای، 100 دستگاه آمبولانس، یک فروند هلی کوپتر، یک دستگاه آمبولانس، یک اتاق عمل سیار و یک بیمارستان صحرایی 30 تختخوابی است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان بیان کرد: در سال گذشته 400 هزار تماس با اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گرفته شده که منجر به انجام 60 هزار مأموریت شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت جابه جایی تمام بیماران بین بیمارستانی در داخل استان و یا بین استانی به عهده ما است، مطرح کرد: در سال گذشته 5000 مأموریت جابه جایی داشتیم و واحد mcmc که وظیفه مدیریت جابه جایی بیماران را بر عهده دارد را با 500 میلیون احداث کرده و در اورژانس 14 بیمارستان دانشگاهی استان، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس همدان به 100 نیرو نیاز دارد

اورژانس همدان به 100 نیرو نیاز دارد