مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-18بين الملل

ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی از مصر به غزه/گشایش گذرگاه کرم ابوسالم از امروز


وزارت بهداشت مصر از ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی به ارزش 14 میلیون پوند مصری به فلسطین اشغالی با هدف حمایت از زخمی شدگان در نوار غزه بنا به دستور رییس جمهوری این کشور خبر داد.

- ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی از مصر به غزه/گشایش گذرگاه "کرم ابوسالم" از امروز وزارت بهداشت مصر از ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی به ارزش 14 میلیون پوند مصری به فلسطین اشغالی با هدف حمایت از زخمی شدگان در نوار غزه بنا به دستور رییس جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، هاله زاید، وزیر بهداشت مصر خاطرنشان کرد، این کمک های پزشکی شامل تجهیزات جراحی، سوختگی، وسایل جراحی پلاستیک و مقابله با عفونت است.

وی در ادامه افزود، این کمک های پزشکی همچنین شامل تجهیزات لازم برای بخش های داخلی و اورژانس، رادیولوژی و شکستگی، تجهیزات لازم برای انجام عمل های جراحی بزرگ و کوچک و همچنین دستگاه اکسیژن، دستگاه های تنفس مصنوعی، دستگاه های بیهوشی و استوانه های اکسیژن، سرنگ است.

وزیر بهداشت مصر همچنین تصریح کرد، این کمک ها همچنین دربردارنده تمامی انواع داروها از جمله داروهای بیهوشی، آنتی بیوتیک، مسکن، داروها و پمادهای سوختگی، داروهای فشار، قند، کلیه و سایر داروهای بیماری های مزمن و قفسه سینه، آلبومین و انواع محلول ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی از مصر به غزه/گشایش گذرگاه کرم ابوسالم از امروز

ارسال 65 تن دارو و تجهیزات پزشکی از مصر به غزه/گشایش گذرگاه کرم ابوسالم از امروز