مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-18اجتماعي

ساماندهی وانت بارهای دوره گرد در ابهر


با توجه به اهمیت بلوار منابع طبیعی به عنوان مسیر پیاده روی و دارا بودن مناظر زیبای طبیعی، طرح جمع آوری دست فروشان جاده سلامت بلوار منابع طبیعی ابهر اجرا شد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: با توجه به اهمیت بلوار منابع طبیعی به عنوان مسیر پیاده روی و دارا بودن مناظر زیبای طبیعی، طرح جمع آوری دست فروشان جاده سلامت بلوار منابع طبیعی ابهر اجرا شد.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح جمع آوری دست فروشان در بلوار منابع طبیعی ابهر، تصریح کرد: این طرح با دستور قاطع دادستان ابهر و همکاری فرماندهی انتظامی و همکاران کمیته انضباط شهری شهرداری ابهر برای حفظ سلامت همشهریان و تسهیل و بهبود ترافیک جاده سلامت بلوار منابع طبیعی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح یکی از مطالبات شهروندان ابهری بود، اضافه کرد: در این طرح از حضور دست فروشان و وانت بارها که باعث ترافیک شهری و سلب آسایش و اعتراض گسترده شهروندان در جاده سلامت شده بود، جلوگیری به عمل آمد.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه طرح رفع سد معبر و ساماندهی وانت بارهای دوره گرد با هدف ارتقای امنیت و ترافیک بلوار منابع طبیعی و تسهیل عبور و مرور و مسیر پیاده روی و جاده سلامت اجرا، خاطرنشان کرد: توقف وانت بارها و دست فروشان در حاشیه معابر و به خصوص بزرگراه ها، علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وانت بارهای دوره گرد در ابهر

ساماندهی وانت بارهای دوره گرد در ابهر