مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18سياسي

وجود یک دولت جوان و انقلابی گره گشای مشکلات کشور است


وجودیک دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است، گره گشای مشکلات خواهد بود.

- حجت الاسلام حامد شاه بیگی شاهبیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده این است که مردم به نظام و کشور خودشان امیدوار و پایبند هستند، اظهارداشت:  حضور در انتخابات سرمایه اجتماعی و قدرت برای نظام و کشور تولید می کند.

 وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات باعث می شود که چهره با نشاط از کشور و یک چهره با اراده و امیدوار مخابره شود، گفت: این موضوع باعث اقتدار کشور و قدرت ایران است ،لذا دشمن نگاهی که به مردم دارد به عنوان مردمی مقاوم که با اقتدار پای نظام و کشورشان هستند وآن را دوست دارند.

مردم پشتوانه بزرگی در نظام اسلامی هستند وی تاکید کرد: ازطرفی دیگرمسئول و دولتی که منتخب مردم است؛ یک دولت قوی در عرصه بین الملل خواهد بودزیراپشتوانه ی مردم را دارد و میتواند با طراوت بهتری کارش را جلو ببرد.

حجت الاسلام شاهبیگی افزود: آنهایی که برای کشورمان توطئه می کنند می خواهند میان نظام و مردم فاصله بیاندازند و روحیه آنهارا تضعیف و کشور را به چالش بکشند، که مردم نیز ناامید می شوند واین تنها راهی است که می توان جلوی آن را گرفت و یاس در دشمن ایجاد کرد از همین جهت مشارکت حداکثری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک دولت جوان و انقلابی گره گشای مشکلات کشور است

وجود یک دولت جوان و انقلابی گره گشای مشکلات کشور است