مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18اقتصادي

قالیباف: وزیر صمت مسؤول کنترل قیمت بازار و جلوگیری از گرانی کالاهای اساسی است


برای کالاهای اساسی یارانه درنظر گرفته ایم و از وزارت صمت و شخص وزیر می خواهم نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی داشته باشد، البته این موضوع به معنای آسیب به تولیدکننده ها نیست.

- رییس مجلس گفت: این روزها ما شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی هستیم، در حالی که کنترل این قیمت در حوزه وظایف وزارت صمت است، این در حالی است که ما 8 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی درنظر گرفته ایم که نباید هم تولیدکننده از این قیمت ها ضرر کند و هم مصرف کننده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) در جلسه علنی مجلس و بعد از طرح دو سؤال جواد کریمی قدوسی از وزیر صمت خطاب به علیرضا رزم حسینی اظهار داشت: این روزها یکی از نا راحتی ها و دغدغه های مردم که به ما از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها اعلام می کنند، افزایش قیمت کالاهای اساسی است، در حالی که کنترل این قیمت ها در حوزه وظایف وزارت صمت است.

وی افزود: برای کالاهای اساسی یارانه درنظر گرفته ایم و از وزارت صمت و شخص وزیر می خواهم نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی داشته باشد، البته این موضوع به معنای آسیب به تولیدکننده ها نیست.

وی تصریح کرد: مجلس 8 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی درنظر گرفته است که نباید گرانی قیمت های آن منجر به ضرر تولیدکننده و مصرف کننده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: وزیر صمت مسؤول کنترل قیمت بازار و جلوگیری از گرانی کالاهای اساسی است

قالیباف: وزیر صمت مسؤول کنترل قیمت بازار و جلوگیری از گرانی کالاهای اساسی است