مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18سياسي

شفافیت در برنامه خط فکری کاندیداهای شورا را مشخص می کند


دبیر ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی گفت: شفافیت در برنامه خط فکری کاندیداهای شورا را مشخص می کند چرا که از لابه لای برنامه به وضوح می توان منش فکری فرد را تشخیص داد.

- اظهار کرد: اهمیت داشتن برنامه و شفافیت در اظهارنظر کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا بسته به محیط های کوچک و بزرگ متفاوت است.

دبیر ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی بیان کرد: شاید در یک محیط روستایی افراد به واسطه شناخت از یکدیگر بتوانند از توانمندی های کاندیداهای شورا اطلاع پیدا کنند و بدانند که افراد مناسب برای عضویت در شورای روستا هستند یا خیر.

تناکی ادامه داد: اما در محیط های بزرگ شهری شناخت از افراد و درک توانمندی های آنان جز با ارائه برنامه جامع و کامل و شفافیت در این موضوع حاصل نمی شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ارائه برنامه پاک دستی اعضای شورای شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: هر چند 99 درصد وظایف شورای شهر و روستا به مسائل اجرایی ارتباط دارد ولی در حوزه فرهنگ نیز کاندیداها باید مطرح کنند که چه برنامه هایی برای شهر و روستا دارند.

دبیر ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی اظهار کرد: از طرف دیگر با ارائه یک برنامه و از لابه لای واژه های برنامه ها به وضوح می توان خط فکری افراد و کاندیداها را نیز فهمید و از این منظر نیز با آگاهی بیشتری در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در برنامه خط فکری کاندیداهای شورا را مشخص می کند

شفافیت در برنامه خط فکری کاندیداهای شورا را مشخص می کند