مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-18پزشكي

14میلیون نفر تا پایان خرداد واکسینه می شوند/ مراقب کرونای هندی باشید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خطرات کرونای هندی گفت: کرونای انگلیسی از مرزهای غربی وارد کشور شد و امروز مرزهای شرقی کشور در معرض کرونای هندی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: از استاندار خراسان رضوی، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر شهرهای استان، دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج صداوسیما، روحانیت معزز و به خصوص مردم عزیز به واسطه همراهی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردانی می کنم.

سعید نمکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه من کارگرزاده هستم و از رنج معیشتی با خبر هستم، افزود: رنج معیشت برای خانواده ای که باید در شبانه روز کار کند تا آبرومندانه امور معیشیتی خود را تأمین کند، سخت است که محل کسب و کار خود را برای مدتی تعطیل کند و من به این امر آگاه هستم.

وی با قدردانی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات گوناگون، خاطرنشان کرد: زمانی که برگزاری مراسم لیالی قدر و عید فطر را مشاهده کردم، از اینکه به جمعیت مذهبی مان به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی اعتماد نمودم، افتخار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14میلیون نفر تا پایان خرداد واکسینه می شوند/ مراقب کرونای هندی باشید

14میلیون نفر تا پایان خرداد واکسینه می شوند/ مراقب کرونای هندی باشید