مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-18اقتصادي

تکاپو هرمزگان برای بازپس گیری حقوقش از مالیات شرکت های بزرگ


با ابلاغ بخشنامه سازمان امور مالیاتی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه امسال پرونده مالیاتی اشخاص حقوقی از جمله اداره بنادر و دریانوردی که در چند استان فعالیت اقتصادی دارند در استانی که فعالیت بیشتری دارند، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: با ابلاغ بخشنامه سازمان امور مالیاتی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه امسال پرونده مالیاتی اشخاص حقوقی از جمله اداره بنادر و دریانوردی که در چند استان فعالیت اقتصادی دارند در استانی که فعالیت بیشتری دارند، رسیدگی می شود.

شاکر رضا مریدی صبح امروز(28 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با اصلاح قانون مالیات های مستقیم کلیه افراد حقوقی باید مالیات خود را در محل فعالیت خود پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: پرونده مالیاتی اداره بندر شهید رجایی در تهران است و پرونده های مالیاتی سایر شرکت هایی که در محدوده اداره بنادر فعالیت دارند، در هرمزگان بررسی می شود.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در خصوص میزان مالیات پرداختی شرکت های استان در تهران خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اظهارنامه در تهران پرداخت می شود میزان مالیات پرداختی برای ما قابل دسترسی نیست.

مریدی با بیان اینکه مکاتبات برای پرداخت مالیات شرکت ها در استان انجام شده است، اضافه کرد: با ابلاغ بخشنامه سازمان امور مالیاتی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپو هرمزگان برای بازپس گیری حقوقش از مالیات شرکت های بزرگ

تکاپو هرمزگان برای بازپس گیری حقوقش از مالیات شرکت های بزرگ