مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-18سياسي

اهداءتندیس رتبه برترجشنواره روابط عمومی های اصفهان به فولادمبارکه


تندیس رتبه برتر شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان به روابط عمومی فولاد مبارکه اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی بر روی ناکامی ها تاکید کنیم، بلکه نیاز است تا با انتقادهای سازنده به سمت روشنگری حرکت کرد.

این را هم فراموش نکنیم که روابط عمومی ها با ارتباطات رسانه ای خود نقش مهمی در تشویق و انتخاب فرد اصلح و افزایش مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد دارند و نباید از این وظیفه خود غافل شوند.

پس از صحبت های استاندار در پایان این نشست از روابط عمومی شرکت ها و سازمان های برتر تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه برتر جشنواره توسط استاندار اصفهان به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

متن نوشته شده بر روی تندیس و لوح افتخار شرکت فولاد مبارکه در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان که به امضای استاندار اصفهان رسیده است عبارت است از: هزاره سوم را دنیای ارتباطات نامگذاری کرده اند.

دنیایی که در آن کارگزاران روابط عمومی می توانند با رویکرد ارتباطات راهبردی، نقش آفرینان توسعه سازمان ها باشند و با تلاش حرفه ای و علمی، سرمایه های اجتماعی را حفظ کرده و گسترش دهند.

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نظر به اینکه بر اساس ارزیابی و رأی هیئت داوران شانزدهمین جشنواره روابط عمومی سال 1400 آثار ارائه شده در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداءتندیس رتبه برترجشنواره روابط عمومی های اصفهان به فولادمبارکه

اهداءتندیس رتبه برترجشنواره روابط عمومی های اصفهان به فولادمبارکه