مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-18سياسي

6 دیدار مهم استاندار و احمد مرادی در تهران


فریدون همتی استاندار و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در روز گذشته در 6 دیدار مهم با مسؤولان کشور در تهران، موضوعات مهمی مرتبط با توسعه استان و ایفای مسؤولیت های اجتماعی صنایع را مورد پیگیری قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار و احمد مرادی نماینده مردم در روزی پر رفت و آمد در تهران، در نشست با مسؤولان دستگاه های مختلف، پیگیر ایفای مسؤولیت های اجتماعی در هرمزگان از سوی این واحدهای اقتصادی شدند.

 مرادی به همراه استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر نفت بر تسریع عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، احداث پتروشیمی با ظرفیت بخش خصوصی تاکید و همچنین از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت پالایش نفت بندرعباس به دلیل تقبل پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان از محل مسئولیت های اجتماعی تشکر نموده و خواستار مشارکت سایر پالایشگاه ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی شد.

  همچنین در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور موضوع ساخت درمانگاه تخصصی در شهرهای بندرخمیر و حاجی آباد، کاهش تعرفه هزینه های درمانی و استفاده از نیروهای توانمند بومی در هیأت مدیره شرکت های شستا مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دیدار مهم استاندار و احمد مرادی در تهران

6 دیدار مهم استاندار و احمد مرادی در تهران