مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-18ورزشي

پیست توچال یکی از امن ترین تله کابین های کشور را دارد


مدیرعامل پیست اسکی توچال با تاکید بر این که این پیست یکی از امن ترین تله کابین های کشور را دارد گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز در خدمت علاقمندان به اسکی هستیم.

- درخصوص شرایط خاص و منحصر به فرد این پیست و ادامه فعالیت در روزهای منتهی به خرداد گفت: خدا را شاکریم که پیست اسکی توچال در آستانه ورود به خردادماه که کشور هر روز گرم و گرمتر می شود همچنان فعال و میزبان حضور علاقه مندان و اسکی بازان عزیز است.

در ابتدا توفیق الهی در بارشهای چشمگیر چند روز گذشته و سپس همکاری و تلاش دوستان و همکاران ما در حفظ و نگهداری از جمله کوبیدن برف پیست مجموعه توچال باعث شده است تا امروز شرایط پیست مطلوب باشد.

رعایت پروتکل های بهداشتی در پیست اسکی توچال مدیر عامل پیست اسکی توچال در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی درمجموعه ورزشی توچال عنوان کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی دو طرف دارد، بخشی از آن مربوط به ماست که با تمام توان و دقت تلاشمان را می کنیم تا آن را رعایت کنیم و بخشی از آن نیز مربوط به خود مردم و اسکی بازان می شودکه باید کمک و همکاری کنند که البته خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است.

وی افزود: توصیه نامه و شیوه نامه های بهداشتی به صورت دقیق ارائه شده و حتی در خود کابین ها هم مواردی نصب شده است که به عنوان مثال ماسک بزنید و یا اینکه تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست توچال یکی از امن ترین تله کابین های کشور را دارد

پیست توچال یکی از امن ترین تله کابین های کشور را دارد