مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-18سياسي

شفافیت لازمه داوطلبی شوراها/ شوراهای شیشه ای داشته باشیم


فرماندار قائمشهر شفافیت را برای داوطلبان شوراها و در همه موارد لازم دانست و گفت: مردم حق دارند از نحوه عملکرد آنان اطلاع داشته باشند.

- ، با اشاره به اینکه شفافیت علاوه در انتخابات شوراها در همه موارد لازم است گفت: انسان هایی که در جایگاه مسئولیت امور قرار می گیرند، وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند چراکه این امور، برای مردم است و باید به مردم پاسخگویی درستی از عملکرد نتایج خود، بدهند.

وی افزود: کاندیداها باید بدانند امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گیرد برای مردم است و مردم حق دارند که از نحوه عملکرد آنان اطلاع پیدا کنند.

فرماندار قائمشهر گفت: دولت شیشه ای یا شورای شیشه ای بسیار خوب است در صورتیکه مردم از همه اقدامات آن مطلع باشند، و وقتیکه مردم به آنها اعتماد کردند، کاندیداها هم باید در مقابل این اعتماد شفافیت لازم را در کارهایشان داشته باشند.

یوسف پور در خصوص اثرگذاری شفافیت سازی گفت: شفافیت سازی بسیار تأثیرگذار است هم برای کاندیداها و هم برای مردم، چون مردم وقتی می بینند که کاندیداها در عمل و رفتارشان صادق هستند در سال های بعد هم دوباره همین کاندیدا را انتخاب می کنند.

فرماندار قائمشهر در مورد شور انتخاباتی گفت: همه ما مردم ایران وظیفه داریم برای کشور و سرزمین ایران که رنج ها و مرارت های فراوانی کشیده و از اول انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت لازمه داوطلبی شوراها/ شوراهای شیشه ای داشته باشیم

شفافیت لازمه داوطلبی شوراها/ شوراهای شیشه ای داشته باشیم