مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-18اقتصادي

اختصاص 3هزار میلیارد اعتبار جهت حمل و نقل ریلی در غرب استان تهران


نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس از صدور دستور رییس سازمان برنامه بودجه برای اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی فوری حمل و نقل ریلی در غرب استان تهران خبر داد.

- ، در خصوص دومین جلسه مشترکی که به منظور پیگیری اعتبارات لازم به منظور تکمیل پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود با محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه برگزار شد اظهار داشت: پس از رایزنی ها و تاکیداتی که در خصوص تکمیل پروژه ها، دستورات لازم برای تأمین اعتبار در حوزه بهداشت و درمان، امنیت، تکمیل شبکه فاضلاب و مترو از سوی رییس سازمان برنامه بودجه صادر شد.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در ادامه افزود: تخصیص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع هدفمند سازی رایانه ها جهت راه اندازی حمل و نقل ریلی غرب استان تهران صادر شده است.

وی در ادامه همچنین از تصویب کلیات طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون مجلس شورای اسلامی خبر داد و تاکید کرد این طرح به زودی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

حق وردی در ادامه عنوان داشت: کمیسیون آموزش با استفاده از افراد متخصص و صاحب نظر این طرح را به شکلی اصلاح کرد که تمامی دغدغه های فرهنگیان را پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3هزار میلیارد اعتبار جهت حمل و نقل ریلی در غرب استان تهران

اختصاص 3هزار میلیارد اعتبار جهت حمل و نقل ریلی در غرب استان تهران