مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-18سياسي

بیشترین آسیب های سرویس های نمایش درخواستی چیست؟


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: خشونت، قتل، جنایت، مصرف مشروبات الکی، حقوق کودک و نوجوان و .

در پلتفرم ها به نمایش در می آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رسانه ها همواره در حال تغییر صورت هستند، تولد و رشد فضای مجازی به عنوان صورتی ملموس از فضای سایبر سرعت این تغییرات را روز افزون کرد.

سرویس های نمایش درخواستی یا همان VODها یکی از مصادیق این تغییر هستند، آن ها برخلاف ابزارهای رسانه ای گذشته تلاشی برای مدیریت زمان مخاطب ندارند، امکان ذخیره سازی و فراخوانی محتوا دارند بنابراین مخاطبان منحصر به فردی در جامعه پیدا کرده اند اما این همه ماجرا نیست، سرویس های نمایش درخواستی امروز چالش هایی نیز برای فرهنگ ایرانی به وجود آورده اند.

بر اساس همین مقدمه در خلال سیصد و نهمین نشست تخصصی کارشناسی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و اندیشکده فضای مجازی مرکز ژرفا که با مشارکت خبرگزاری فارس حضور دکتر فرشاد مهدی پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شد، گفتگو کردیم.

پیشینه سامانه های نمایش درخواستی در ایران چیست؟ مهدی پور درباره پیشینه سرویس های نمایش درخواستی عنوان کرد: گذشته این سرویس ها را باید در رادیو و تلویزیون چستجو کرد، در گذشته آن ها برنامه هایی تحت عنوان پخش سریال، فیلم یا موسیقی درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آسیب های سرویس های نمایش درخواستی چیست؟

بیشترین آسیب های سرویس های نمایش درخواستی چیست؟