مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-18اقتصادي

اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه خداآفرین


با پیگیری های انجام شده قرار است یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اختصاص یابد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده قرار است یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اختصاص یابد.

اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند تکمیل شبکه آبیاری سد خداآفرین در پارس آباد اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه قرار شد بانک کشاورزی بیش از 500 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تأمین منابع مالی کند تا بخش عظیمی از روند اجرایی این طرح آبی، خاکی به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: 600 میلیارد تومان نیز مقرر است از محل فروش اراضی سازمان جهاد کشاورزی تأمین شود تا روند اجرایی پرشتابی را در تکمیل و افتتاح این شبکه آبی، خاکی شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت: از 37 هزار هکتار اراضی آبی سد خداآفرین تاکنون پنج هزار هکتار به شکل نوین به بهره برداری رسیده و تلاش بر این است تا فازهای جدید این پروژه نیز به سرانجام برسد.

بهنام جو احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین را در شمال استان تحول آفرین در مسیر افزایش درآمد کشاورزان و ایجاد فرصت های اشتغال جدید اعلام کرد و افزود: دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین اعتبارات را از محل صندوق ذخیره ارزی به این پروژه اختصاص داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه خداآفرین

اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه خداآفرین