مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-18سياسي

واکنش کربن، اهداف توافق نامه پاریس را تهدید می ­کند


بیش از پنج سال پیش، برای اولین بار توافق نامه پاریس به امضاء رسید و هدف از آن تلاش جهانی جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است و با مشارکت ملی بلندپروازانه و مصصم بیش از 70 کشور و فراتر از تعهدات اولیه مندرج در توافق نامه مورد پذیرش قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی بیش از پنج سال پیش، برای اولین بار توافق نامه پاریس به امضاء رسید و هدف از آن تلاش جهانی جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است و با مشارکت ملی بلندپروازانه و مصصم بیش از 70 کشور و فراتر از تعهدات اولیه مندرج در توافق نامه مورد پذیرش قرار گرفته است.

به نقل از فیز، مقاله جدیدی که در مجموعه مقالات آکادمی علوم ملی منتشر شده است، استدلال می­ کند که بودجه کربنی که این تعهدات بر آن متکی هستند، آخرین دانسته در مورد حلقه­ های بازخورد قطب شمال را در نظر نمی­ گیرد و رهبران جهانی را به تجدیدنظر در مورد صدور اهداف فرا می­ خواند.

دکتر سو ناتالی، محقق اصلی و مدیر برنامه قطب شمال مرکز تحقیقات آب وهوایی وود ول، امریکای شمالی گفت: گرم شدن قطب شمال یکی از بزرگترین خطرات آب وهوایی است، اما به اندازه کافی در پیش­ بینی­ ها و سیاست­ های موجود آب وهوا گنجانده نشده است.

برای ایجاد یک سیاست موثر جهت حل بحران آب وهوا ضروری است که ما وسعت کامل این مشکل را تشخیص دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کربن، اهداف توافق نامه پاریس را تهدید می ­کند

واکنش کربن، اهداف توافق نامه پاریس را تهدید می ­کند