مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-18ورزشي

حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است / امنیت مطلوب در خوزستان


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن اقتدار، بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی دانست و آن را بسیار مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از موانع به شمار می رود و مسئولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد و به سازمان های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بازاریان، معلمان و حتی ورزشکاران در مقوله امنیت پایدار اشاره و تصریح کرد: کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان برای ما خبر بسیار مسرت بخشی است.

افزایش 11 درصدی کشف مواد مخدر سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این نشست به برقراری امنیت در ایام ماه رمضان و شب های قدر با تلاش با همکاری اداره اطلاعات، سپاه و… اشاره کرد و افزود: با انجام برنامه ریزی های منسجم و تدابیر اندیشیده شده نماز عید سعید فطر در کمال آرامش و امنیت بدون هرگونه حواشی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است / امنیت مطلوب در خوزستان

حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است / امنیت مطلوب در خوزستان