مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-17سياسي

فعالیت تشکل های سیاسی منحصر به دوران انتخابات نباشد


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه احزاب و تشکل های سیاسی در گرم شدن تنور انتخابات نقش آفرینی کنند، گفت: فعالیت تشکل های سیاسی باید مستمر بوده و صرفا در روزهای منتهی به انتخابات نباشد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه احزاب و تشکل های سیاسی در گرم شدن تنور انتخابات نقش آفرینی کنند، گفت: فعالیت تشکل های سیاسی باید مستمر بوده و صرفا در روزهای منتهی به انتخابات نباشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با دبیر و اعضای مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه استان مرکزی و شهرستان ساوه اظهار کرد: احساس تکلیف برای دفاع از آرمان های نظام نباید مقطعی و صرفا در مناسبت های ملی نظیر انتخابات باشد بلکه این مهم یک تکلیف یک وظیفه ملی و شرعی است و باید به صورت مستمر صورت گیرد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط موثر مجمع نخبگان حوزه و دانشگاه با دانشگاه، موسسات آموزش عالی و بسیج دانشجویی تاکید کرد و افزود: ظرفیت های بزرگی در حوزه و دانشگاه در شهرستان ساوه وجود دارد که باید از این ظرفیت ها در راستای صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی بهره برداری کرد.

امام جمعه ساوه همچنین بر ضرورت ارتباط موثر مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه با شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به تمدن اسلامی باید فرهنگ عمومی را تقویت کرد و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تشکل های سیاسی منحصر به دوران انتخابات نباشد

فعالیت تشکل های سیاسی منحصر به دوران انتخابات نباشد