مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-17بين الملل

پافشاری نتانیاهو به ادامه حملات در غزه


دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی به رییس جمهور آمریکا اطلاع داده قصد دارد عملیات نگهیان دیوارها علیه غزه را ادامه دهد.

- دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی به رییس جمهور آمریکا اطلاع داده قصد دارد عملیات "نگهیان دیوارها" علیه غزه را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمده است: نخست وزیر از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا بخاطر حمایت مداوم از حق اسراییل در دفاع از خود تشکر کرد و به وی اطلاع داد که مصمم است عملیات را ادامه داده و امنیت را به شهروندان اسراییلی بازگرداند.

پیش از این کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن تماس تلفنی را با نتانیاهو برقرار کرده و به وی درباره حمایت آمریکا از حق اسراییل برای دفاع از خود مقابل حملات موشکی از غزه اطمینان داده است.

بایدن همچنین با اشاره به اینکه واشنگتن با مصر در خصوص برقراری آتش بس در غزه همکاری می کند ، حمایت خود را از آتش بس اعلام کرد.

علاوه بر این نتانیاهو پس از دیدار با مقامات ارشد امنیتی و نظامی این رژیم اعلام کرد که حمله به نوار غزه را تا زمان برقراری صلح و امنیت برای همه ساکنان اسراییل ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری نتانیاهو به ادامه حملات در غزه

پافشاری نتانیاهو به ادامه حملات در غزه