مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-17پزشكي

امکان فعال شدن بسیاری از فعالیت های ورزشی در خوزستان با 2 شرط


رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: انتظار می رود اگر واکسیناسیون به صورت گسترده در کشور انجام شود و وضعیت رنگ بندی استان خوزستان هم از حالت قرمز و نارنجی خارج شود و به سمت رنگ زرد برود، - ایسنا/خوزستان رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: انتظار می رود اگر واکسیناسیون به صورت گسترده در کشور انجام شود و وضعیت رنگ بندی استان خوزستان هم از حالت قرمز و نارنجی خارج شود و به سمت رنگ زرد برود، شاید بتوانیم بسیاری از فعالیت های ورزشی را در استان با نظارت فعال کنیم که در این صورت برای سلامت جامعه نیز مفید خواهد بود.

منصور روزدار در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سال 99، سال پر چالشی برای ورزش کشور محسوب بود؛ شیوع بیماری کرونا و رنگ بندی کشور و استان ها سبب شد که فعالیت های ورزشی نیز بسیار محدود و گاها ممنوع شود.

در این راستا نیز استان خوزستان که نسبت به سایر استان ها همواره در شرایط بدتری قرار داشت، بیشتر با تعطیلی اماکن ورزشی مواجه بود.

وی بیان کرد: با شیوع این ویروس، فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به عنوان ستاد اصلی مبارزه با کرونا در ورزش کشور در نظر گرفته شد و به تبع آن نیز هیات های استانی به عنوان ستاد استانی مبارزه با کرونا لقب گرفتند و در این ارتباط پروتکل های متعدد فدراسیون و وزارت بهداشت به استان ها ارجاع داده می شد و هیات پزشکی ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فعال شدن بسیاری از فعالیت های ورزشی در خوزستان با 2 شرط

امکان فعال شدن بسیاری از فعالیت های ورزشی در خوزستان با 2 شرط