مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-17پزشكي

پرداخت مطالبات سال های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرداخت مطالبات سال های 1391 تا 1399 کارکنان این دانشگاه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تمامی مطالبات محرومیت از مطب پزشکان و اعضای هیئت علمی از دیگر بخش هایی هست که بنا داریم از سال 1397 تا پایان 1399 را به زودی پرداخت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعای مؤمنان در ماه مبارک رمضان، خبر دلگرم کننده و شیرین به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان داد و اظهار کرد: به جهت خدمت بی منت و شبانه روزی همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مردم به ویژه در بحران کووید 19، تمامی مطالبات قطعی شده کارکنان دانشگاه در سال های ماضی که بین 12 تا 24 ماه بوده طی روزهای آینده پرداخت می شود.

وی یکی از عمده بدهکاری های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بخش مابه التفاوت احکام پرسنلی سنوات ماضی عنوان کرد و گفت: تمامی مطالبات مابه التفاوت احکام پرسنلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سال های 91 تا پایان سال 99 یکی از بخش هایی هست که به زودی تسویه و پرداخت می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از بخش های بدهی دانشگاه مربوط به مطالبات محرومیت از مطب پزشکان است، افزود: تمامی مطالبات محرومیت از مطب پزشکان و اعضای هیئت علمی نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات سال های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان

پرداخت مطالبات سال های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان