مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-17سياسي

زندان مریوان نیازمند توسعه فضای آموزشی و اشتغالزایی است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان با اشاره به اینکه فضای فیزیکی زندان مریوان، مناسب جمعیت کیفری این مجموعه نیست، گفت: زندان مریوان نیازمند توسعه فضای آموزشی و اشتغالزایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج؛ جباری در سفر به شهرستان مریوان در جلسه شورای تامین این شهرستان خواستار تامین زمین مناسب و توسعه فضای زندان به نسبت سرانه جمعیت کیفری زندان شد.

  وی بر ضرورت انتقال و احداث زندان جدید مریوان و توجه به حقوق شهروندی زندانیان تا فضای فیزیکی موجود تاکید کرد و افزود: زندان مریوان مناسب جمعیت کیفری این مجموعه نیست و لازم است به توسعه و یا احداث زندان با اختصاص زمین مناسب برای این مهم توجه شود.

 وی بیان کرد: هدف از زندانی شدن افراد بزهکار  نگهداری آنها و صرفا تحمل حبس نیست بلکه ایجاد تحول و اصلاح ساختاری در شخصیت بخطا رفته مددجویان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان یادآور شد: اجرای برنامه های بازپروری نیازمند امکانات و البته فضای مناسب برای تحقق این مهم است که در حال حاضر زندان مریوان از این لحاظ در مضیقه است و نیازمند توجه جدی به توسعه فضاهای آموزشی و اشتغالزایی دارد.

جباری در ادامه این سفر با همراهی رییس دادگستری و مدیرکل زندان های کردستان از زندان مریوان سرکشی و با زندانیان بصورت چهره به جهره دیدار و گفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مریوان نیازمند توسعه فضای آموزشی و اشتغالزایی است

زندان مریوان نیازمند توسعه فضای آموزشی و اشتغالزایی است