مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-17حوادث

راز شبکه مخوف «هشت پا»!


جوان 26 ساله سابقه داری که به هشت پا معروف است بعد از آزادی از زندان در حالی بار دیگر شبکه زورگیری و گوشی قاپی هشت پا را تشکیل داد که یکی از مالخران اصلی این شبکه، هنگام خروج از کشور به دام افتاد و راز دزدان مخوف را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای زورگیری های وحشتناک اعضای این شبکه زمانی با صدور دستوری ویژه از سوی سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که وقوع چندین فقره زورگیری در کوچه چهنو ی مشهد احساس ناامنی را در بین اهالی محل به وجود آورد.

به همین دلیل گروهی تخصصی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن آگاهی با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی) وارد عمل شدند و به تحقیق میدانی در کوچه چهنو پرداختند.

از سوی دیگر بررسی دیگر پرونده های زورگیری و گوشی قاپی در مراکز انتظامی نشان می داد پلیس با یک شبکه مخوف زورگیری روبه روست که دامنه جرایم آنان از نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق میرزاکوچک خان، خواجه ربیع، مصلی، فداییان اسلام و کوی کارمندان آغاز و تا هسته مرکزی مشهد مانند میدان شهدا و بولوار امام رضا(ع) (خیابان تهران) کشیده شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان وارد مرحله جدیدی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز شبکه مخوف «هشت پا»!

راز شبکه مخوف «هشت پا»!