مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-17اجتماعي

ساخت منازل تخریبی زلزله جاجرم پیش از فصل سرما


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم پایان آواربرداری تا 10 روز آینده، گفت: بنیاد مسکن پیش از شروع فصل بارندگی و سرما عملیات بازسازی منازل تخریبی را به پایان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا هوایی عصر دو شنبه در ستاد بحران خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی استانی حادثه خیز نیست و از این نظر در آرامش نسبی قرار داریم اما باید ضعف ها و نقاط قوت خود را در حوادث شناسایی کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در مناطق زلزله زده، گفت: مردم برخی مناطق مدت ها است هیچ مسئولی را ندیدند که این یک ضعف بزرگ ما است.

وی از عملکرد اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این حادثه انتقاد کرد و افزود: برخی دستگاه ها مانند ناجا، بسیج، هلال احمر و بنیاد مسکن عملکرد به موقع و مناسبی داشتند.

هوایی ادامه داد: مسئولان ملی در این حوادث فقط چند ساعت ابتدایی پاسخگو بوده و نسبت به مسئله حساس هستند لذا باید به صورت فوری تمام خسارت ها برآورد شده و اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: عملیات آواربرداری باید تا 10 روز آینده به اتمام برسد تا روند بازسازی و ساخت منازل تخریبی با سرعت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت منازل تخریبی زلزله جاجرم پیش از فصل سرما

ساخت منازل تخریبی زلزله جاجرم پیش از فصل سرما