مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-17دانش

پیش بینی رشد حدود 20 درصدی دانشجویان علمی کاربردی در سال 1400


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که دانشگاه علمی کاربردی در سال96 با کاهش دانشجو مواجه بود، گفت:  با توجه به سیاست جدید و توسعه کیفی، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که دانشگاه علمی کاربردی در سال96 با کاهش دانشجو مواجه بود، گفت:  با توجه به سیاست جدید و توسعه کیفی، مجددا شاهد افزایش پذیرش دانشجو هستیم و پیش بینی این است که در سال 1400 نیز با رشد 15 تا 20 درصدی مواجه باشیم.

  دکتر محمدحسین امید امروز (27 اردیبهشت) در نشست خبری که در دانشگاه جامع علمی کاربرد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دوره ساماندهی را پشت سرگذاشتیم؛ مرکز علمی کاربردی بر اساس چارچوب هایی ساماندهی شدند و اکنون تعداد مراکز مشخص هستند.

در سال های اخیر توسعه کمی نداشتیم و تنها توسعه کیفی داشتیم.

اما اکنون و از ابتدای سال 1400، بر اساس نتایج طرح آمایش سرزمینی که تدوین شده است، مراکز جدید را در مناطقی که ظرفیت لازم و نیاز بازار وجود داشته باشد، در همه استان ها ایجاد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در برنامه پنج ساله دوم دانشگاه، مراکز جدید تنها در چارجوب طرح آمایش خواهد بود.

برای استان خوزستان نیز در مناطقی که مرکز علمی کاربردی وجود ندارد و نیاز بازار کار وجود دارد و دستگاه متقاضی نیز برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد حدود 20 درصدی دانشجویان علمی کاربردی در سال 1400

پیش بینی رشد حدود 20 درصدی دانشجویان علمی کاربردی در سال 1400