مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-17بين الملل

جزییات قرنطینه دریانوردان هندی مبتلا به کرونا در 70 کیلومتری بندر امام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: دیروز یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و با خدمه هندی از نظر کرونا کنترل شد و 4 نفر از خدمه آن با تست مثبت شناسایی شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، عادل دریس بیان کرد: همه کشتی های ورودی از مبدأ بنادر کشورهای هند و برزیل و یا کشتی هایی که دارای خدمه هندی یا برزیلی هستند، در بدو ورود به آب های استان خوزستان متوقف و توسط تیم های قرنطینه شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق انجام تست های دقیق کنترل می شوند تا از ورود هر نوع بیماری مسری به ویژه گونه جهش یافته ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: روز گذشته یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و دارای خدمه هندی مورد کنترل قرار گرفت و 4 نفر از خدمه آن با تست مثبت به ویروس کرونا شناسایی شدند.

دریس افزود: کشتی مذکور در فاصله 70 کیلومتری از  مجتمع بندری به طور کامل قرنطینه شد تا پس از اجرای کامل  شیوه نامه های بهداشتی و اطمینان از سلامتی بیماران و دیگر خدمه کشتی توسط تیم قرنطینه شبکه بهداشت و درمان، مجوز ورود به بندر صادر شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با تأکید بر اجرای اصول شیوه نامه های بهداشتی در برخورد با موارد مشکوک بیان کرد: تردد خدمه کشتی به اسکله و همچنین تردد عوامل تخلیه و بارگیری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قرنطینه دریانوردان هندی مبتلا به کرونا در 70 کیلومتری بندر امام

جزییات قرنطینه دریانوردان هندی مبتلا به کرونا در 70 کیلومتری بندر امام