مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-17سياسي

اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می شود


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست و کامل از سازمان می شود و این کار روابط عمومی است که خدمات سازمان را به جامعه معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند که هر چقدر برای اطلاع رسانی به مردم هزینه شود ارزشمند است چرا که مردم در جریان کار مجموعه ها و زحمات دستگاه ها قرار گرفته و به آینده امیدوار می شود.

وی افزود: روابط عمومی مهم ترین نقش را در ایجاد ارتباط مؤثر بین مردم و مسئولین دارد و می تواند با اطلاع رسانی درست و انعکاس دقیق فعالیت ها، زمینه شناخت و ارتقای آگاهی از خدمات سازمان را فراهم کند.

مسجدی با بیان اینکه تحقق نقش روابط عمومی ها شاخصه هایی دارد، اظهار داشت: اطلاع رسانی بهنگام و امیدآفرین به جامعه و دقت، شفافیت و صحت در آنچه اعلام و منتشر می شود از مهم ترین شاخصه های کار روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین تأکید کرد: روابط عمومی تنها انعکاس دهنده فعالیت های رؤسا و مدیران سازمان نیست بلکه باید زحمات و تلاش های تمامی کارکنان و کارشناسان که با عشق به مردم و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند را به جامعه منعکس و موجب ارتقای سازمان شوند.

وی ادامه داد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است و روابط عمومی ها با بهره مندی از این ابزار و استفاده از فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می شود

اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می شود