مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-17بين الملل

مورخ یهودی: اسراییل مجرمی است که نقش قربانی را بازی می کند


یک مورخ یهودی دانشگاه «مونترال» کانادا گفت جامعه جهانی به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان توجهی نمی کند و مدام تکرار می کند که این رژیم حق دفاع از خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یعقوب راپکین   مورخ دانشگاه مونترال در مصاحبه ای گفت که رژیم صهیونیستی جنایت کرده و همزمان نقش قربانی را بازی می کند.

او به خبرگزاری آناتولی گفت که رژیم صهیونیستی باید از این تفکر که قربانی است بیرون آمده با پرونده جنایت هایش روبه رو شود.

به گفته وی تنش میان رژیم اسراییل و فلسطین موضوع جدیدی نیست و حملات مشابه ای نیز سال ها پیش علیه فلسطینیان صورت گرفته است.

راپکین که کتاب یهودیت تحت ظلم صهیونیسم را نوشته است، افزود: بحران فراینده اخیر تکرار حوادث دردناک تاریخ اسراییل- فلسطین است؛ به گونه ای که از دهه ها پیش اسراییل، فلسطینی ها را سرکوب کرده و در تنگنا قرار داده است.

این استاد تاریخ همچنین گفت: حوادثی که در 20 سال پیش زمانی که آریل شارون نخست وزیر وقت اسراییل به مسجدالاقصی رفت رخ داد، موجب شد تا رویدادها به شکل فزایندی به سمت شعله ور شدن انتفاضه دوم پیش برود و این گونه می توانیم نتیجه بگیریم که اسراییل عاملی است که دست به بحران آفرینی می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورخ یهودی: اسراییل مجرمی است که نقش قربانی را بازی می کند

مورخ یهودی: اسراییل مجرمی است که نقش قربانی را بازی می کند