مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-17سياسي

مهلت یک هفته ای کمیسیون صنایع به جهرمی درباره «شبکه ملی اطلاعات»


نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از حضور وزیر ارتباطات در نشست این کمیسیون برای توضیح در خصوص شبکه ملی اطلاعات و علت کندی پیشرفت آن خبر داد.

- علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در این جلسه سؤال من و آقای علیزاده نماینده دامغان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت کندی پروژه شبکه ملی اطلاعات مطرح شد و آقای آذری جهرمی نیز پاسخ داد.

  وی افزود: پس از توضیحات وزیر قرار بر این شد پاسخ های وی در کمیسیون بررسی شود و تا یک هفته آینده اعلام کنیم که قانع شده ایم یا نه و در صورت قانع نشدن، گزارش سؤال به صحن مجلس می رود؛ البته با توجه به روند کلی فعالیت های این وزارتخانه و وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات بعید نیست که گزارش سؤال به صحن مجلس ارسال شود.

  نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، همچنین در خصوص موضوع فضای مجازی و انتخابات پیش رو و پاسخ وزیر به این مسئله تصریح کرد: در این خصوص هم از آقای جهرمی سؤال شد و پاسخ دادند که نظارت بر فضای مجازی به عهده ما نیست و از وظایف قوه قضاییه است و تاکنون هم مواردی را به این قوه ارجاع کرده ایم؛ همچنین 27 الی 30 هزار سایت مسئله دار را شناسایی کرده و به نیروی انتظامی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای کمیسیون صنایع به جهرمی درباره «شبکه ملی اطلاعات»

مهلت یک هفته ای کمیسیون صنایع به جهرمی درباره «شبکه ملی اطلاعات»