مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-17فرهنگي

در روایت شهدای مدافع حرم به کلیشه نرسیدیم


نشست بررسی و گفتگو درباره کتاب «بی تو پریشانم» محصول انتشارات روایت فتح با همکاری و مشارکت انتشارات به نشر در محل کتابفروشی به نشر تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

- ، نشست نقد و بررسی کتاب بی تو پریشانم با حضور زینب پاشاپور نویسنده و امیر اسماعیلی کارشناس در کتابفروشی به نشر تهران برگزار شد.

در ابتدا این نشست امیر اسماعیلی، نویسنده و کارشناس ادبیات عنوان کرد: ازآنجایی که انتشارات روایت فتح همیشه جایگاه ویژه برای دوستان نوقلم و کار اولی دارد این امکان برای چاپ این کتاب توسط خانم پاشاپور به وجود آمد که این کتاب در اختیار مخاطبین قرار بگیرد و با توجه به تجربه اول نگارش نویسنده بسیار خوب و قابل دفاع شد.

وی افزود: کتاب بی تو پریشانم اگر قرار بود روایتی از شخصی دیگر باشد به مراتب کار راحت تری در پیش رو می داشت اما اولین کتاب ایشان تجربه زندگی شخصی خودشان بوده و طبعاً این موضوع کمی داستان را سخت می کند.

همیشه این جنس نگارش موکول می شود به زمانی که یک پختگی کامل در نویسنده وجود داشته باشد اما تجربه این کار مهم ترین تحول زندگی ایشان می بایست به شمار رود.

این منتقد همچنین در ادامه جلسه نیز گفت: از نقاط قوت این کتاب می توان به انتقال حس در آن اشاره کرد درعین حال که اصل موضوع در حال طی شدن است از جز به جز آن می توان حس نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روایت شهدای مدافع حرم به کلیشه نرسیدیم

در روایت شهدای مدافع حرم به کلیشه نرسیدیم