مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-17دانش

اعلام شرایط آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی مشهد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی دانشکده و گروه های آموزشی برای آموزش تئوری و عملی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در شرایط نارنجی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر فریبرز ثمینی با اعلام این خبر افزود: آموزش تئوری و عملی دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی براساس برنامه ریزی دانشکده و گروه های آموزشی مربوطه انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به ارسال نامه در خصوص نحوه فعالیت دانشکده ها و گروه های آموزشی در وضعیت نارنجی خاطر نشان کرد: حضور اساتید در گروههای آموزشی اعم از بالینی و علوم پایه در کلیه دانشکده ها از اول خرداد به صورت 100 درصد خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: حضور دستیاران در تمامی رشته ها از اول خرداد به صورت 100 درصد در شیفت های آموزشی صبح و کشیک ها براساس برنامه ریزی های اعلام شده توسط گروه مربوطه ضروری است.

وی اظهار داشت: حضور کارآموزان و کارورزان پزشکی و دندانپزشکی و حضور دانشجویان پرستاری و مامایی به صورت 100 درصد خواهد بود.

ثمینی با بیان اینکه آموزش عملی دانشجویان کارشناسی به صورت حضوری، اما آموزش نظری آنها کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: آموزش دانشجویان در مقطع علوم پایه در کلیه دانشکده ها کماکان به صورت مجازی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی مشهد

اعلام شرایط آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی مشهد