مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-17سياسي

کشورهای اسلامی جلسه اضطراری در حمایت از فلسطین برگزار کنند


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشورهای اسلامی باید جلسه اضطراری برای رسیدگی به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیست برگزار شود.

- محمدحسن  آصفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 70 سال از واقعه نکبت بار اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد و می بینیم با گذشت 7 دهه از این واقعه اسراییل که زمانی سودای از نیل تا فرات را در ذهن می پروراند، امروز جرات بیرون آمدن از پناهگاه های خود را ندارند.

وی تصریح کرد: با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه امروز رژیم غاصب اسراییل نه تنها از دستیابی به نیل و فرات بازمانده، بلکه  به دلیل ترس از موشک های مقاومت جرات خارج شدن از تلاویو را هم ندارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل گیری اتحاد ملت های مسلمان در حمایت از فلسطین گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با ابتکار امام راحل (ره) موجی از مقاومت و ایستادگی در برابر اسراییل را رقم زد و امروز به برکت این نامگذاری ملت های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و می بینیم مردم کشورهای اسلامی که دولت هایشان حاضر به حمایت از فلسطین نیستند، این حمایت را از دولت مردانشان مطالبه می کنند و دولت خود را به دلیل عدم اعتراض به جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی جلسه اضطراری در حمایت از فلسطین برگزار کنند

کشورهای اسلامی جلسه اضطراری در حمایت از فلسطین برگزار کنند