مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-17سياسي

شورای فرهنگ عمومی باید در شهرستان ها تقویت شود


دومین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با محوریت شهرستانهای ورامین، پیشوا و پاکدشت با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد برگزار شد.

- ایسنا/تهران دومین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با محوریت شهرستانهای ورامین، پیشوا و پاکدشت با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد برگزار شد.

در این جلسه که در مصلی شهرستان پاکدشت با حضور امام جمعه موقت تهران و رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران و مدیران استانی و فرمانداران جنوب شرق استان تهران برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در شهرستان ها تقویت بشود و مسئولان، شورای فرهنگ عمومی را فقط در حد یک جلسه نبینید بلکه مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی باید بیشترین اثر را در جامعه ایفا کند.

امام جمعه پاکدشت ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه تمدن جمهوری اسلامی قرار داریم، در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری نوشته شده است، تمام امیدواری ها و ثمرات خوب را در گام دوم انقلاب تبیین کرده اند و مسئولان و شورای های فرهنگ عمومی باید بر روی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیشتر تمرکز کنند.

وی عنوان کرد: در شورای فرهنگ عمومی باید مطالبی مطرح شود که برای تمام اقشار جامعه مفید باشد و این موارد به مردم عزیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی باید در شهرستان ها تقویت شود

شورای فرهنگ عمومی باید در شهرستان ها تقویت شود