مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-17فناوري

بهره مندی 98 درصد مردم ایران از ارتباطات پایدار و پرسرعت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد پوشش ارتباطات در شهرهای کشور به 100 درصد و در روستاهای کشور به 95 درصد رسیده و حدود 98 درصد مردم ایران از ارتباطات پایدار و پرسرعت بهره مندند و بیش از 80 میلیون مشترک پهن باند به این شبکه بزرگ ارتباطی متصلند.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد پوشش ارتباطات در شهرهای کشور به 100 درصد و در روستاهای کشور به 95 درصد رسیده و حدود 98 درصد مردم ایران از ارتباطات پایدار و پرسرعت بهره مندند و بیش از 80 میلیون مشترک پهن باند به این شبکه بزرگ ارتباطی متصلند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در پیامی به مناسب روز جهانی ارتباطات نوشت: هر سال در چنین روزی وقتی به پشت سرمان می نگریم سرعت تغییرات و تحولات حوزه ارتباطات در چند دهه اخیر ما را شگفت زده می کند.

امروز تغییر و تحول مستمر و پیشرفت های پرسرعت فناوری و حتی آفرینش تئوری ها و نظریه های ارتباطی به ویژگی خاص حوزه ارتباطات بدل شده و البته خبر مسرت بخش آنکه کشور ما نیز در مرزهای دانش و فناوری ارتباطی با دیگر کشورها در حال رقابت است.

بی تردید دسترسی همگانی، پیشرفت های فناوری و توسعه نظری حوزه ارتباطات مدیون همهٔ حاضران در این زیست بوم اعم از وزارتخانه های مرتبط، شرکت های دولتی، تولیدکنندگان بخش خصوصی، اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 98 درصد مردم ایران از ارتباطات پایدار و پرسرعت

بهره مندی 98 درصد مردم ایران از ارتباطات پایدار و پرسرعت