مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-17اقتصادي

از دستور توقف در تخریب اموال لوله سازی خوزستان تا فروش 203 میلیاردتومانی آن ها


اگر چه دو هفته گذشته با دستور قضایی فروش اموال شرکت لوله سازی خوزستان متوقف شد اما یکی از سهام داران از فروش 200 میلیارد تومان این اموال خبرداد و کارگران این شرکت امروز در اعتراض به وضعیت موجود در مقابل استانداری تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز تعدادی از کارگران شرکت لوله سازی خوزستان با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت شدند.

این کارگران که حدود هشت ماه گذشته از کار بیکار شده اند مطالبات خود را با عناوین درشت بر روی پلاکاردهایی درج کرده و بر ورود دستگاه قضا برای مجازات تخریب کنندگان این شرکت تاکید کردند.

  از سال 81 حقوق و مزایا دریافت نکردیم   حسین دست پیش نماینده کارگران شرکت لوله سازی خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس با اهواز، اظهار کرد: از سال 81 که حقوق ها بین 30 هزار تومان و تا 70 هزار تومان بود کارگران از شرکت  به ما پرداخت می کرد که حتی نمی توان اسم آن را حقوق علی الحساب گذاشت.

وی با بیان اینکه با این میزان حقوق در آن زمان می توانستیم یک واحد آپارتمانی خرید کنیم، افزود: حدود بیست سال از مطالبات ما گذشته است و شرکت همچنان حق و حقوق ما را پرداخت نکرده است و با هیچ کدام  از ما تسویه حساب نکرده است البته این شرایط فقط مختص کارگران نیست و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستور توقف در تخریب اموال لوله سازی خوزستان تا فروش 203 میلیاردتومانی آن ها

از دستور توقف در تخریب اموال لوله سازی خوزستان تا فروش 203 میلیاردتومانی آن ها