مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-17سياسي

کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می شود


تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی ها است و باید با برگزاری آیین هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با ویژگی های این شهید بزرگوار آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسعید شاهرخی در نشست شورای استانی کنگره شهید محراب آیت الله مدنی بیان کرد: به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند شهید محراب آیت الله مدنی، کنگره بزرگداشت این عالم ربانی، 20 شهریور همزمان با سالگرد شهادت وی در همدان برگزار می شود.

استاندار همدان افزود: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی ها است و باید با برگزاری آیین هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با ویژگی های این شهید بزرگوار آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه همدان تجارب و سوابق ارزشمندی در برگزاری کنگره ها دارد، گفت: به واسطه برگزاری کنگره های بزرگ ملی و بین المللی، همدان به عنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان های کشور قرار دارد.

آیت الله مدنی، از بزرگ ترین مفاخر و سرمایه گرانقدری است که نقش پررنگی در باورهای دینی و فرهنگی مردم، تجلی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشت.

شاهرخی با بیان اینکه کمیته های هشت گانه این کنگره، تشکیل شده است و اعضای آن باید با جدیت کار را دنبال کنند تا اثرات آن برای جوانان ماندگار شود تاکید کرد: یکی از مهم ترین برنامه های سال 1400 برگزاری این کنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می شود

کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می شود