مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-17سياسي

پژوهش عمیق از مهمترین رسالت های طلاب / بوی بداخلاقی انتخاباتی به مشام می رسد


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه برای دست یابی به تمدن اسلامی باید به فهم عمیق و همه جانبه از دین بپردازند و در این راستا کار مطالعاتی و پژوهشی عمیق در عرصه های مختلف از رسالت های طلاب به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،آیت الله حسینی بوشهری در دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) با بیان اینکه جامعه شیعه در هیچ زمانی از نظر کمی بزرگ و صاحب قدرت نبوده است، اظهار کرد: عالمان دینی و شیعی بیش از زمان های گذشته مسوولیت خطیری بر عهده دارند و در این راستا نباید به روزمرگی بسنده کرد.

وی با تاکید براینکه علمای دینی و شیعی در هیچ زمانی مانند زمان کنونی پرچم دار حکومت اسلامی نبودند، تصریح کرد: در حال حاضر باید با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به افق بلند تمدن دست یابیم.

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه با عنوان اینکه باید تلاش های حوزه و مدیران آن به حوزویان معرفی شود، بیان کرد: در حالی که تلاش های بسیاری برای بالندگی و رشد حوزه می شود اما این اقدامات برای بسیاری از حوزویان ناشناخته است.

وی با تبیین وظایف حوزه برای دست یابی به تمدن اسلامی عنوان کرد: فهم عمیق و همه جانبه از دین و کار مطالعاتی و پژوهشی عمیق در عرصه های مختلف از رسالت های طلاب به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش عمیق از مهمترین رسالت های طلاب / بوی بداخلاقی انتخاباتی به مشام می رسد

پژوهش عمیق از مهمترین رسالت های طلاب / بوی بداخلاقی انتخاباتی به مشام می رسد