مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-17سياسي

خانه آیت الله مدنی و مسجد حاج احمد مرمت می شود


معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از مرمت پنج اثر تاریخی از جمله خانه آیت الله مدنی و مسجد حاج احمد همزمان با هفته میراث فرهنگی در همدان خبر داد.

- سیده مریم مختاری موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هفته میراث فرهنگی عملیات مرمت و بازسازی پنج بنای تاریخی یخدان میرفتاح ملایر، خانه آیت اله مدنی، مرمت زورخانه همه کسی، مسجد حاج احمد و کاروانسرای نو در شهرستان همدان آغاز می شود.

وی ادامه داد: مرمت این بناها که شامل یخدان میرفتاح ملایر، خانه آیت الله مدنی، مرمت زورخانه همه کسی، مسجد حاج احمد و کاروانسرای نو در شهرستان همدان است، از ابتدای هفته آینده با اعتبار 7 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: برای نگهداری از این بناهای تاریخی به همکاری انجمن های میراث فرهنگی استان نیاز داریم تا بار دیگر به یکی از جاذبه های پربازدید گردشگری همدان تبدیل شوند.

وی یادآور شد: مرمت یخدان میرفتاح که در سنوات قبل بر اثر بارش باران و شرایط جوی موجود بخشی از بنای آن تخریب شده بود با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال آغاز شده است.

مختاری موسوی خاطرنشان کرد: عملیات مرمت بنای تاریخی مسجد حاج احمد با اعتبار 600 میلیون ریال، مرمت زورخانه همه کسی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه آیت الله مدنی و مسجد حاج احمد مرمت می شود

خانه آیت الله مدنی و مسجد حاج احمد مرمت می شود