مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-17اقتصادي

سوت زنی / توقف فروش محصولی با محتوای گوشت خرچنگ در دیجی کالا


با پیگیری های سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس سایت فروش اینترنتی دیجی کالا فروش کالای سوشی با محتوای گوشت خرچنگ را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس درسامانه سوت زنی خبرگزاری فارس، گزارشی توسط یکی از مخاطبان  مبنی بر فروش محصولاتی با ترکیب خرچنگ کرب توسط  سایت اینترنتی دیجی کالا به ثبت رسیده بود که جزییات آن به شرح ذیل است:  متأسفانه متوجه شدم در سایت دیجی کالا گوشت خرچنگ در قالب سوشی به فروش می رسد.

شخصا اگر مشخصات را با دقت مطالعه نمی کردم متوجه نمی شدم و فکر می کردم فقط از سالمون و سایر ماهی ها تهیه شده است اما از ترکیب خرچنگ استفاده شده طبق فتوای مراجع گوشت خرچنگ حرام است پس از تماس با گزارشگر خبر و دریافت اطلاعات تکمیلی، صحت سنجی گزارش مذبور با رصد کالاهای بارگذاری شده در سایت دیجی کالا آغاز شد که مشخص شد این سایت در قالب محصول سوشی گوشت خرچنگ  به مشتریان خود ارائه می دهد و حتی در مشخصات روی محصول سوشی این موضوع مندرج شده است.

 همکاران این سامانه  ابتدا موضوع را با مدیران سایت دیجی کالا و مدیر نظارت بر فروش کالای این سایت در میان گذاشتند که قول پیگیری دادند اما بعد از یک هفته پیگیری، عملا هیچ پاسخی دریافت نگردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی / توقف فروش محصولی با محتوای گوشت خرچنگ در دیجی کالا

سوت زنی / توقف فروش محصولی با محتوای گوشت خرچنگ در دیجی کالا