مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17دانش

دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت


دومین جشنواره ملی «پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت» مردادماه سال جاری برگزار می شود.

- دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت "پیشگیری از انواع خشونت" دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت مردادماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت توسط دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور و با میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

اهداف اصلی این جشنواره عبارت است از: - توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب های اجتماعی انواع خشونت؛ - تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه و دانشگاه؛ - بهره گیری از نتایج پایان نامه ها و رساله های دانشجویی به منظور کمک به ارائه راهکار جهت پیشگیری از انواع خشونت و جهت دهی کاربردی به پایان نامه های بعدی.

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و یا سطوح معادل آن در حوزه های علمیه که از پایان نامه یا رساله خود طی سال های 1392 تا 1399 دفاع کرده اند و موضوع پژوهش آن ها مرتبط با خشونت است، می توانند اثر خود را از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت

دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت پیشگیری از انواع خشونت